Tuesday, February 18, 2014

Translation

Ahir vaig buscar informació per internet, però no vaig trobar la resposta a l'exercici de l'examen. Demà li demanaré al professor.

Estic pensant en la meva pàgina web, crec que la programaré diferent, he decidit fer-la més fàcil de fer servir.

Steve Jobs va canviar la manera com vivim, ara tots utilitzem l'ordinador cada dia i a totes hores. Sembla que en el futur encara l'utilitzarem més.

Un cop a la setmana jugo a l'ordinador amb uns amics de Màlaga, la resta de dies jugo sol i normalment jugo a altres jocs.


Yesterday  I searched  information in internet, but I didn't find the answer for the exercise in the exam. The next day I going to ask the question to the theacher.

I'am thinking with my web page, I'm thinking I will be program different, I will decid do the web pages more useless.

Steve Jobs changed the form to life, now we use the computer every day and every hours. Probably in future we will use the computer more.

Once a week I play in the computer with the Malaga friends, the rest of the days  I play in other games.

No comments:

Post a Comment